Mi a Postrader sikerének titka?



A közösségi kereskedelemben jártas ismerőseim egyre többször említik a Postrader nevét. Blogcikkekben és a Facebookon figyeltek fel a közösségi vásárlás rendszerére (az egyik haverom olyan poénos posztokat talált a a Facebookjukon, hogy már emiatt is követi őket).
A napokban egy spanyol barátom mesélt arról, mekkora potenciál rejlik a megosztásért vásárlásban és az ismerősei meghívásában. Ráadásul a Postraderen kereskedni is lehet.
Egy másik ismerősöm Szófiából írt rám: nézzem meg a Postradert, mert minden regisztrálás után 50 Eurót adnak. Amire elég nehéz nemet mondani! Érdekelni kezdett a történet. Hogyan tud egy viszonylag új közösségi kezdeményezés ilyen kirobbanó nemzeti sikereket elérni?
Utánajárok, miért beszélnek egyre többen a Postraderről Lisszabontól Tallinig!


Kalandos viszonyom a közösségi kereskedelemmel
Azok táborát erősítem, akik eleinte komolyan kételkedtek a közösség erején alapuló sharing economy kezdeményezésekben. Nem foglalkoztam az Uberrel, inkább makacsul a taxizást választottam. A külföldi utazásaim során menő hotelekben szálltam meg az Airbnb szállásai helyett. Aztán hirtelen megvilágosodtam: a taxi rendelése aránytalanul költséges, és a gyakran a hotelekben sem azt a szolgáltatást kapom, amit szeretnék (akkor meg miért fizetnék érte annyit?).
Mindez sokkal könnyebben és olcsóbban oldható meg. Teszteltem a közösségi kereskedelmet, mely napjaink legsikeresebb ágazatává nőtte ki magát. Az Uber és az Airbnb mellett megjelent a közösségi ökoszisztémában egy új játékos, a Postrader, melyről egyre többen beszélnek nemzetközi szinten.


A termékek árát a megosztások határozzák meg
A Postrader ráérzett egy remek kereskedelmi lehetőségre és a termékek árát a megosztások mennyiségében adja meg. Ami óriási előny, hiszen nem mindenki teheti meg, hogy megvegye a legfrissebb fejlesztésű iPhone-t. Mindjárt könnyebb a helyzet, ha valaki a Postrader felhasználójaként meghívja az ismerőseit az oldalra, amivel csökkenti az iPhone árát. A Postrader jelszava szerint a világ mindenkinek egyenlő: a megosztásokkal, az ismerősök meghívásával bármelyik termékük elérhető válik. A lehetőségek száma szinte korlátlan, hiszen a Postrader felhasználói több millió termék közül választhatnak.
A folyamat roppant egyszerű: regisztráltam, majd kiválasztottam egy ütős terméket. A Bresser teleszkópot, mert évek óta érdekel a csillagászat, és a 32 megosztásért megszerezhető eszköz ellenállhatatlan gravitációs erővel vonzott magához. Postrader-meghívót küldtem az ismerőseimnek. 6 nap alatt 32-en elfogadták a meghívásomat és regisztráltak, így közelebb kerülhettem a csillagokhoz.
Egyúttal közelebb kerültem egy gyermekkori álmomhoz! Nézzétek meg a Postradert, mert könnyen hasonló élményben lehet részetek.

A Postrader 50 Eurót ad minden regisztráció után
Amit a Postrader felhasználójaként mindenki a közösségi kereskedelemben költhet el.
Eleinte paráztam, hogy a regisztrációmnak komolyabb költségei lesznek... Minden félelmem szertefoszlott, mert nem nekem kellett fizetni! Én kaptam pénzt a Postradertől, amit később felhasználhattam a közösségi vásárlásban.
Az 50 Eurós ajándékban megnyilvánul a közösségi kereskedelem eredeti célkitűzése. A hagyományos gazdasági modellekkel szemben a sharing economy azon munkálkodik, hogy minden terméket és szolgáltatást könnyebben elérhetővé, megfizethetővé tegyen az emberek számára.
Remélem, más közösségi cégek is követni fogják a Postrader példáját!

A Postrader felhasználói kilépnek a nemzetközi piacra
A megosztással vásárlók közössége jelenleg 15 országra terjed ki. Ennek köszönhetően már több millióan regisztráltak a rendszerben és a közösségi vásárlás egyre elterjedtebb Európában. Óriási ötlet, hogy a Postraderen nemcsak vásárolni, hanem kereskedni is lehet. Gondolj arra, hogy ha valaki megosztásért elviheti a terméket, akkor Te vajon mekkora hasznot tehetsz rá!
Az innovatív kezdeményezés hatására egyre több országból érdeklődnek a megosztásért vásárlás iránt, így a tervek szerint a Postrader hamarosan Amerikában is elérhető lesz.


Az előfizetők értékes ajándékokat nyernek
A következő döbbenet akkor ért, mikor lelkesen előfizettem a Postraderre.
Megtudtam, hogy az előfizetők között minden hónapban értékes nyereményeket sorsolnak ki. A friss előfizetésemmel könnyen lehet, hogy egy menő robotporszívó vagy drón tulajdonosa leszek. Még arra is esélyem van, hogy nyerjek egy egzotikus utazást az Azori-szigetekre.


A Postrader olyan átütő innovációt képvisel a közösségi kereskedelemben, amit nektek is ki kell próbálni!


Megjegyzések